Aquest curs hem fet 10 anys!

15 de juny del 2023

 

Aquest curs hem fet... deu anys! Una dècada durant la qual ens heu acompanyat i hem crescut plegats.

Són molts els alumnes que han passat per Kids&Us Sant Feliu. Alguns s'hi han quedat i han passat al següent nivell: s'han fet professors. No podríem estar més orgullosos d'ells. I de vosaltres, per acompanyar-los i ajudar-los en el seu procés de creixement i aprenentatge. Us estem molt agraïts per continuar amb nosaltres, per confiar-nos la seva educació i creure en el nostre mètode natural de l'ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa. 

 

Moltes gràcies.

 

No volíem acomiadar-nos d'aquest curs sense celebrar una festa ben merescuda, tots junts, per commemorar aquests 10 anys amb vosaltres. 
 

La celebració es farà aquest  dissabte 17 de juny a la  plaça Lluís Companys d' 11 a 13 hores

 

Farem diverses activitats:

- Pintacares (durant tota la festa)

- Teatre (11:30 i 12:30)

- Gimcanes (11:00 i 12:00)

- Coses per picar i beure (durant tota la festa)

 

Tothom és benvingut a la festa i, per tant, us esperem a la plaça amb moltes ganes de gaudir tots junts.

Notícies

Cool Off 2025: ja són aquí les colònies d'estiu de Kids&Us

A Kids&Us celebrem l'estiu amb les Cool Off, unes colònies úniques per a infants de 7 a 13 anys, en les quals combinem aprenentatge, aventura i diversió en plena naturalesa.

30/04/2025
Saber-ne més

Les Summer Fun Weeks de Kids&Us ja són aquí!

Reserveu plaça per a les Summer Fun Weeks de Kids&Us, les nostres setmanes temàtiques amb activitats 100% en anglès.

24/04/2025
Saber-ne més

Contes, màgia i diversió: Celebra el Dia del Llibre a Kids&Us!

Aquest abril celebrem el Dia del Libre a Kids&Us amb activitats plenes de màgia, imaginació i aprenentatge de l'anglès.

22/04/2025
Saber-ne més