A Kids&Us, els llibres són una eina fonamental per a l'aprenentatge; no només desenvolupen la imaginació, sinó que també ajuden a enriquir el vocabulari, estimulen la comprensió i desperten la curiositat dels més menuts de la casa.
Els contes que ens expliquen quan som petits i dels quals ens acompanyen la resta de la nostra vida. I això és el que fa especial el Dia del Llibre! També és una gran oportunitat per celebrar el meravellós món de la literatura, que ens ensenya, ens inspira i ens acompanya en cada etapa de la vida.
A Kids&Us Sant Feliu, gaudirem d'aquesta celebració durant el mes d'abril amb una exposició que combina art i literatura als nostres centres, creació dels nostres alumnes.

