Summer Fun 2025

6 de maig del 2025

No et perdis els Summer Fun de Kids&Us Llavaneres i C.N El Balís aquestes vacances! Del 25 de juny al 1 d’agost, gaudirem d’un estiu ple d’activitats a les instal·lacions del C.N. El Balís.

Els Summer Fun són casals d’estiu en horari de matí i tarda que es duen a terme en instal·lacions externes als centres Kids&Us, com ara escoles o centres esportius. En aquests casals, els infants de 3 a 12 anys, siguin alumnat de Kids&Us o no, s’embarquen en una nova aventura cada setmana. 

El nostre equip està format per persones joves, dinàmiques i motivades per la seva feina, i ens assegurem que tots els infants rebin un tracte personalitzat i familiar perquè participin activament i puguin millorar el seu nivell d’anglès d’una manera divertida i innovadora.

L’objectiu dels casals Summer Fun és que l’alumnat torni a casa amb la sensació d’haver viscut una jornada divertida i diferent, sense adonar-se que, al mateix temps, ha estat aprenent anglès. Gràcies a les històries en anglès que els infants viuen en primera persona, consoliden i interioritzen noves estructures i vocabulari, i, a més, posen en pràctica els seus coneixements en un context lúdic que garanteix l’aprenentatge i la diversió. 

Més informació i reserves a través d'aquest enllaç:

https://www.kidsandussummerfun.com/centre/club-nautic-el-balis-kids-us-llavaneres/272

T’esperem aquest estiu!

Notícies

Matrícules Obertes

El període de matrícules per al curs 2024-2025 segueix obert. No volem que et quedis sense plaça!

05/09/2024
Saber-ne més