Anglès per a nens de 12 anys
Fairy Tales 2
En James és el protagonista de Puss in Boots, la història d’un noi que aconsegueix superar l’assetjament escolar i que es converteix en una estrella del bàsquet. Per aconseguir-ho, l’acompanyen un gat de carrer i unes misterioses sabatilles esportives. Els alumnes d’aquest curs recrearan situacions familiars que els faran guanyar confiança per expressar-se en anglès.
Objectiu del curs:
En aquest curs d’anglès, els nens i nenes de 12 anys potenciaran les seves capacitats comunicatives tant orals com escrites. A partir de la història d’en James, en la qual es tracten valors i situacions difícils per a aquesta edat, els alumnes empatitzaran amb els temes que es tracten i això els donarà seguretat, els mantindrà motivats i els ajudarà a sentir-se més còmodes per expressar-se amb més fluïdesa. En aquest nivell, igual que en l’anterior, augmentem el temps de classe; en conseqüència, els alumnes dediquen més temps a practicar i consolidar les habilitats comunicatives. Aprendran a donar consells i a descriure personalitats d’una manera senzilla. També començaran a escriure textos més extensos en anglès.
Durada de les classes:
1 hora i 30 minuts, 2 cops per setmana
Nombre d’alumnes per classe:
8 alumnes per classe.
Escriure textos:
Els alumnes començaran a escriure els primers textos en format de cartes informals, més extensos que fins al moment. Parlaran de situacions que coneixen bé per potenciar l’interès i la motivació per a l’aprenentatge de la llengua, mentre van aprenent les convencions característiques de l’anglès escrit.