Learning with Kids&Us: quan comencem a aprendre anglès? 

21 d’abril del 2026

LearningwithKids&Us és el nou pòdcast de Kids&Us, creat peracompanyar famílies i educadors amb contingut de valor sobre aprenentatge primerenc, pedagogia i aprenentatge naturaldels infants. 

En aquest segon episodi tractem una de les preguntes més habituals entre les famílies amb nens i nenes d’entre 1 i 3 anys: és massa aviat per començar a aprendre anglès? 

Per reflexionar-hi, comptem amb la Marta García, ChiefProductOfficer (CPO) de Kids&Us, que lidera l’equip responsable de vetllar per la qualitat, la coherència i el rigor pedagògic del mètode Kids&Us. 

Al llarg de la conversa parlem sobre com aprenen els més petits, per què les primeres etapes de la vida són especialment favorables per a l’adquisició del llenguatge i com podem acompanyar aquest procés de manera natural, respectuosa i significativa. 

També responem alguns dels dubtes més freqüents que ens traslladeu les famílies al centre i compartim claus per entendre com l’aprenentatge d’un idioma pot integrar-se de manera natural en la vida dels infants des dels primers anys de vida. 

Et convidem a escoltar aquest nou episodi de LearningwithKids&Us i a continuar acompanyant els més menuts en el camí d’aprenentatge. 

Escolta l'episodi complet aquí

També disponible al canal d'Spotify aquí

Contacta amb nosaltres

Notícies

Què t’espera aquest Maig a Kids&Us Cassà de la Selva?

Descobreix totes les experiències que tenim preparades aquest mes a Kids&Us Cassà de la Selva.

06/05/2026
Saber-ne més

Matrícules obertes de cara al curs 2026-2027 a Kids&Us!

Kids&Us Cassà de la Selva obre el període de matrícula per al curs 2026-2027.

06/05/2026
Saber-ne més

Ja ha començat la rematrícula per al curs 2026-2027!

Volem informar-vos que ja està en marxa el període de rematrícula per al curs 2026-2027 a Kids&Us. És el moment perfecte per reservar la plaça del vostre fill o filla i assegurar la seva continuïtat en el camí d’aprendre anglès.

22/04/2026
Saber-ne més